عاشق باران(خسته ام اما منتظر)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شب عید

سلام شب عید مطالب زیادی داشتم ولی گفتم درد دلمو بنویسم آره تقریبایه سال گذشت دوازده ماه گذشت نفهمیدیم کی گذشت خودمو میگم جز غفلت چکارکردم جز اینکه دل خداو آقا رو شکوندم چکار کردم همه اش به فکر خوشی خودم بودم حیف نبود چه روزهایی از دست رفت دنیا اینجوری میگذره یه روز خوشحال یه روز ناراحت ولی دیگه باید قول بدیم مواظب اعمالمون باشیم چقد واسه آقا یاواسه رهبر تبلیغ کردیم مذاهب دیگه هم وغمشون فقط تبلیغ از مذهبشونه ما چی تا یه حرفی بدی در مورد رهبر می شنویم شروع می کنیم به تأیید کردن. آخه مردم کار ندارن چرا باید دنبال سوژه بگردن این دلم پره از دخترای بی حجاب که صاف صاف به همجنسشون خیانت می کنن عین خیالشون هم نیست دلم پره ازپسرایی که چشم چرونی میکنن تا بااین کاربرادران مخلص رو زیر خاک کنن آخه خون این همه شهیدبه چشم نمیاد آخه چرا این کارا از این قانون خوشت نمیاد برو جایی که از قانونشون خوشت بیاد بازم دلم پره ولی آرزو دارم که سال جدید آقا امام زمان بیاد وهمه ی این مشکلا رو حل کنه.سالی پراز خوبی وخوشی برای تک تک اونایی که عاشقانه برای ظهور زندگی می کنند آرزومندم.خواهروبرادر عزیز افتخار کن ایرانی هستی.یاحق.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asheghe baran در 22:28 | |